banner new

Έκθεμα του μήνα

Fırsatlar her daim karşıyaka escort elinizin altında, ben hazır olarak bekliyorum ve aramaktan asla çekinmeyin. Beklentiniz yüksek olsa dahi bunu kaldırabilirim, sorumluluk sahibiyimdir ve üzerime düşenleri sorgusuz olarak yapacağım. Kaliteyi tenimde, sıcaklığımla ve ıslaklığımla hissettireceğim. Bana karşı neler hissedeceğinizi şimdiden tahmin ediyorum, yanınızda buğulu ses tonum ve ateşli bedenimle yüksek zevklerden başkası beklenemez. İhtiyacınız olanı biliyorum, samimi davranışlar ve özel fanteziler… Escort İzmir heyecanı yaşatmak için asla ayrım yapmıyorum, özel olarak neyi tercih ederseniz ben onu severim demektir ve itaatkar tavırlarım aramızda bir bağ kurmaya yetecektir. Yanımda kendinizi adeta cennette hissedeceksiniz, doruklardaki zevklere doğru hareket edeceğiz ve ten uyumundan sonra adeta zaman kemalpaşa escort ikimiz için duracaktır. Neyi istediğine karar verdiysen görüşmemiz için hiçbir engel yok. Cep telefonumu arayın ve randevu alın, aramızda harikulade arkadaşlık kuralım. Oldukça farklı deneyimlere sahibim, bu etkeni seansımda fark edeceksiniz ve içinizde ne kadar vahşi erkek olduğunu size yansıtmayı istiyorum. Talebinize göre süreç yaşatacağım, lakin kontrolün sizin elinizde olması hoşuma gidiyor ve itaatkar eskortum. Seks fantezilerine olan ilgimden dolayı sürecin asla basit olmasını istemiyorum. İzmir escort bayan sitelerinde benim gibi kınık escort ateşli ve özel hatunları bulamazsınız. Yalnızca bu platformdayım, güvenilirim ve kaliteye önem verdiğim için sınırları adeta zorluyorum. Seks hakkında farklı deneyimler sunuyorum, özel heyecanı size lanse edeceğim ve çılgınca düşlerimin ateşiyle adeta kavrulacağınızı anlayacaksınız.

Βυζαντινή Περίοδος

Άγίος Δημητρίος Κατσούρης

 Thumbnail image  Thumbnail image  Thumbnail image Thumbnail image  Thumbnail image 

 

Η εκκλησία του Αγίου Δημητρίου Κατσούρη βρίσκεται στο χωριό Πλησιοί, σε μικρή απόσταση από την Άρτα,  και χρονολογείται το α΄ μισό του 9ου αι. Ο ναός υπήρξε καθολικό μονής που αναφέρεται στις πηγές τον 13ο αι. Είναι κτισμένος σε μια σπάνια παραλλαγή τον τύπο του σταυροειδούς εγγεγραμμένου ναού. Εσωτερικά τέσσερις ογκώδεις πεσσοί βαστάζουν τον ψηλό τρούλο, που πατάει επίσης σε τέσσερις διασταυρούμενες καμάρες. Μεταξύ των πεσσών και του ανατολικού και δυτικού τοίχου του ναού διαμορφώνονται δίβηλα ανοίγματα, τα οποία χωρίζονται με μαρμάρινους κίονες. Τα δίβηλα ανοίγματα αποτελούν μια χαρακτηριστική ιδιορρυθμία του αρχιτεκτονικού τύπου του ναού. Η τοξοστοιχία που δημιουργείται, τονίζει τον κατά μήκος άξονα του κτιρίου και ο εσωτερικός χώρος παρουσιάζει εσωτερικά τη μορφή βασιλικής. Η ακανονιστία που παρουσιάζει το μνημείο οφείλεται κατά κύριο λόγο στην ύπαρξη καταλοίπων ενός παλαιότερου ναού στην ίδια θέση τα οποία ενσωμάτωσε ο μεσοβυζαντινός ναός που διατηρείται σήμερα.

 Οι τοιχογραφίες του ναού παρουσιάζουν εξαιρετικό ενδιαφέρον. Αναγνωρίζονται δύο φάσεις, από τις οποίες η πρώτη φάση χρονολογείται στις αρχές του 13ου αι. Σε αυτή ανήκουν οι άγιοι στην κόγχη του ιερού, μερικές παραστάσεις στο ιερό, όπως η κοινωνία των Αποστόλων, που καλύπτεται στο μεγαλύτερο μέρος της από την ίδια παράσταση της δεύτερης φάσης και οι παραστάσεις του τρούλου, που διατηρεί σχεδόν ολόκληρη την εικονογράφηση του, αν και αρκετά μαυρισμένη.

Το δεύτερο στρώμα των τοιχογραφιών χρονολογείται στο τελευταίο τέταρτο του 13ου αι-αρχές 14ου αι. Σε αυτό ανήκουν οι παραστάσεις της δεομένης Παναγίας με τον Χριστό στην κόγχη της αψίδας, της Κοινωνίας των Αποστόλων και της Ανάληψης στο ιερό, της Φιλοξενίας του Ευαγγελισμού, της Πεντηκοστής κ.α. Οι τοιχογραφίες της δεύτερης φάσης είναι έργο σημαντικού καλλιτέχνη, καθώς εισάγει στο έργο του στοιχεία της πρώιμης παλαιολόγειας Αναγέννησης. Οι μορφές είναι μνημειακές, αποκτούν όγκο και οι πτυχώσεις των ενδυμάτων αποδίδονται πιο φυσιοκρατικά, τα πρόσωπα πιο εκφραστικά. Μολονότι ο ναός είναι αρκετά μαυρισμένος και δεν είναι δυνατόν να γίνουν καλύτερες παρατηρήσεις, μπορεί ωστόσο κανείς να διακρίνει τα ωραία ρόδινα χρώματα και τα διακοσμητικά παραπληρωματικά θέματα. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν επίσης τα δύο ανάγλυφα θωράκια στο ναό, εκ των οποίων το ένα διακοσμημένο με την τεχνική της κηρομαστίχης φέρει ενδιαφέροντα θέματα.

  

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Α. ΟΡΛΑΝΔΟΣ, Βυζαντινά Μνημεία της Άρτης, ΑΒΜΕ 1936, τόμ. Β΄, σ. 56κ.ε. 

Π.Λ. ΒΟΚΟΤΟΠΟΥΛΟΣ, Η εκκλησιαστική αρχιτεκτονική εις την δυτικήν στερεάν Ελλάδα και την Ήπειρον, από του τέλους του 7ου μέχρι του τέλους του 10ου αιώνος, Θεσσαλονίκη 1975, 1992, σ. 56-69, 112-116, 181-183 

Τ. ΠΑΠΑΜΑΣΤΟΡΑΚΗΣ, Άγιος Δημήτριος του Κατσούρη. Το εικονογραφικό πρόγραμμα του τρούλου, Πρακτικά Διεθνούς Συμποσίου για το Δεσποτάτο της Ηπείρου, Άρτα 1992, 419-454

 S. KALOPISSI-VERTI, Tendenze Stilistiche della pittura monumentale in Crecia durante il XIII secolo, Corsi Rav XXXI(1984), σ. 237-238